FARAHANIM ♥



pacik yg gatal !!!!
Tuesday 17 January 2012 | 0 comment(s)
hohohoiii , , :))

mm.. ary ny saya keje tgah hary , , ayu pula keje pagi , ,ta taw laa ap jadi at dia pg td , , :))
berbalik pada tajok utama pakcik yg gatal too , ,
mm. .  pacik to supplier rokok kdai ny , , then slama ny ta pena mengayat aku tetibe lak ary ny dy mengayat annn ...
"" CUTI TA RAYO CINO NY DEK "" c pacik to tnya aku ,,
"" keje , , kdai ta tutup , , "" aku menjawab , ,
" laa , , yaka ... baru ngat na ajak g jenjalan , , g KL ka ann , , g SIAM ka , , """
"" alamak pacik ny , , kunk ada yang kne hamun jap agi , , "" ## lam aty den , , ayu tado lak tym to , , heshhh !!!

kpd c pokcik , , agakagak laa na mengayat puwn , , cari laa yg staraf ngan pokcik too , , den gilo menyampah lau org tuo mengayat den , , lau mudo tapo yoo ann , , kahkahhh , , +__=

sejak keje kat sini lau seary ta kne usha to ta sah awww , , dek sbab ary d usha aku puwn da tebiasa dgn itu , , tiap kaly d usha aku buad bodoh ~!! p lantak laaa c pengusha to sakap aku sombog puwn , , ada ku kisa kah ??? huahuhuahua , , aku ta minat laa , , lau aku minat seseorg to aku yg usha dia , , SUKA SAMA SUKA KAN !!! :))

ok lah , , ini je lahh yaw .... byeeet ........




Older Post . Newer Post